Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Voeg het product van uw keuze toe aan uw winkelwagentje. Dit doet u door te klikken op ‘in winkelmand’ bij het product. Bij sommige producten is een ‘maat’ of ‘kleur’ keuze verplicht. Nadat u alle producten die u wilt bestellen aan uw winkelwagentje hebt toegevoegd klikt u op ‘winkelwagen bekijken’ of ‘afrekenen’ rechts boven op de website bij het plaatje van de ‘shoppingbag’. Daarna volgt u de instructies om uw bestelling af te ronden en uw betalingswijze te kiezen. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Denniesdingetjes@gmail.com 

Kan ik mijn bestelling na plaatsing nog annuleren of wijzigen?

Helaas is niet mogelijk een bestelling te annuleren of te wijzigen. Stuur even een mail naar denniesdingetjes@gmail.com. Mocht de bestelling nog niet verwerkt zijn, dan gaan we kijken of wij iets voor u kunnen doen. 

Wat als ik perongelijk een bestelling twee keer heb geplaatst?

Het kan voorkomen dat u perongelijk een bestelling dubbel heeft geplaatst. Mocht dit niet uw bedoeling zijn en hier eventueel aan twijfelen, neem dan even contact op met denniesdingetjes@gmail.com of stuur even een dm via instagram of facebook. We proberen om u zo spoedig mogelijk te woord te staan en het probleem op te lossen. 

Naar welke landen verzenden jullie?

Op dit moment leveren wij alleen bestellingen in Nederland.

Kan ik een kortingscode bij jullie gebruiken?

Jazeker! Houdt voor de kortingscodes onze sociale media of de website goed in de gaten. Voordat je gaat afrekenen kan je een kortingscode toevoegen. Let op! Kortingscodes kunnen één keer verzilverd worden en zijn niet te gebruiken in combinatie met andere acties.

Hoe kan ik een kortingscode of cadeaubon verzilveren?

Wanneer u al uw gewenste producten aan de winkelmand heeft toegevoegd kan u rechtsboven klikken op ‘winkelmand’, ‘winkelmand bekijken’ of op ‘afrekenen’. Vervolgens ziet u rechtsonder staan met een label ‘kortingsbon’, waar u de kortingscode of uw couponcode kan invullen. Mocht u vragen hebben of er niet uitkomen, stuur dan een mailtje naar denniesdingetjes@gmail.com of een dm via Instagram of Facebook. 

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?

U kunt betalen met Ideal. 

Zijn de prijzen van Denniesdingetjes inclusief BTW?

Ja, de prijzen van onze producten zijn inclusief BTW.

Verzenden & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

Zoals al eerder beschreven staat verzenden wij alleen naar Nederland. De standaard verzenkosten bedrag €1,95 en bij bestellingen boven de €30,00 zijn de verzendkosten gratis. 

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Wij verzenden uw bestelling in luchtkussenenveloppen. Dit zijn brievenbuspakketjes, waardoor u niet thuis hoeft te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen.

Wat zijn de levertijden?

Wij streven ernaar om uw pakket binnen 1-5 werkdagen op te sturen. Aangezien de meeste sieraden handgemaakt zijn, is dit natuurlijk niet altijd te garanderen. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Na verzending ligt het aan PostNL hoe snel het pakket binnenkomt. 

Ik heb mijn bestelling niet binnen gekregen. Wat nu?

Wat vervelend! Allereerst onze excuses voor het ongemak. Bestellingen worden verstuurd met (niet te volgen) brievenbuspost. Het kan natuurlijk voorkomen dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Heb je na 14 dagen nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op! 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Is uw bestelling niet helemaal wat u had verwacht? Jammer, maar geen probleem. Bij ons heeft u altijd recht om items binnen 14 dagen te retourneren, met uitzondering van customized sieraden en oorbellen. Vanwege de hygiëne mogen oorbellen niet retour. U krijgt de gehele kosten terug van de items die u retour stuurt exclusief de verzendkosten. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht is het van belang dat je het product onbeschadigd, ongedragen en in de originele verpakking naar ons terugstuurt.

Wat zijn de retourkosten?

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij raden aan om het te retourneren met een track & trace code. Als u de bestelling terugstuurt met een track & trace code, vergeet dan niet het bonnetje goed te bewaren tot dat wij uw retour verwerkt hebben. Let op: het risico van verzending bij retournering is voor eigen rekening. 

Overig

Kan ik ook een sieraad geheel naar mijn wensen samenstellen (customizen) of een aanpassing doorgeven?

Zie jij een sieraad wat je mooi vindt, maar misschien niet voldoet aan uw wensen? Geen probleem! Aangezien wij de meeste sieraden zelf maken zijn er veel mogelijkheden om het sieraad wel naar uw wens te maken (bijv. aanpassing van de kleur kralen of van de bedel). Stuur even een mailtje (voordat u het product bestelt) naar denniesdingetjes@gmail.com met daarbij het sieraad dat u graag zelf wilt samenstellen of een aanpassing wilt maken en wat deze aanpassing(en) is/zijn. Wij zullen ons uiterste best doen om hier zo spoedig mogelijk op te antwoorden en met u mee te denken. 

Verkleuren jullie sieraden?

Bij alle sieraden staat vermeld van welk materiaal het is gemaakt. Bij de roestvrijstalen sieraden (stainless steel) is de kans op verkleuring nihil. Wij raden aan om al onze andere sieraden (kralen sieraden, gold plated etc.) af te doen tijdens het douchen en slapen, omdat deze sieraden (bij contact met water, crème, shampoo etc.) mogelijk kunnen verkleuren of de kleur van de kralen kunnen vervagen. 

Wat moet ik doen als mijn sieraad kapot is?

Oh no! Allereerst onze excuses. Soms kan het voorkomen dat uw sieraad kapot gaat (door slijtage etc.), maar dit mag natuurlijk niet gelijk gebeuren. Daarom heeft u vrijwel altijd 14 dagen garantie na aankoop van uw product. Stuur een foto waarop duidelijk te zien is wat er kapot is gegaan naar denniesdingetjes@gmail.com en dan gaan wij u verder helpen. 

Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar denniesdingetjes@gmail.com. Wij nemen klachten erg serieus en proberen hier zeker iets mee te doen. 

 

Staat uw vraag er niet tussen?

Mocht u nog een andere vraag hebben die er niet tussen staat, neem dan contact met ons op!